Dokumenthåndtering

Document Management

En lokoførers rygsæk kan veje up til 12 kg, når al den nødvendige dokumentation og alle manualer er pakket.
Dokumentationen bliver opdateret løbende, hvilket kræver betydelige mængder arbejde med at redigering, udskrivning og distribution af den opdaterede dokumentation.
Dette er en både besværlig og dyr process, men med den rette dokumenthåndtering kan processen blive enklere og skabe bedre resultater.


DEN DIGITALE RYGSÆK

Sitra - Document Management tillader brugerne at redigere, offentliggøre og distribuere nye dokumentversioner digitalt. Den forældede process med at udgive, distribuere og bære al dokumentation i papirform bliver overflødiggjort ved at skabe en digital rygsæk. 

Med Sitra - Document Management kan du redigere og offentliggøre nye dokumentversioner digitalt. Hver gang dine medarbejdere logger på systemet, vil de få en påmindelse, hvis der er nyere versioner tilgængelige. Sitras intuitive brugerflade giver dine medarbejdere mulighed for at bruge Sitra til at tilgå dokumenter og udfylde formularer uden forudgående træning.

Det giver også øget sikkerhed, fordi Sitra gør det muligt at se hvem der har åbnet og set rettelserne. Det giver dig også mulighed for at se, hvem af dine medarbejdere der har de rette værktøjer og certificeringer for at udføre en bestemt opgave.


EN CENTRALISERET SERVICEBOG

Ved at gøre digitaliseringsprocessen lettere, giver Sitra - Dokumenthåndtering jernbaneoperatører mulighed for at skabe en centraliseret, dynamisk servicebog som håndterer lejekontrakter, garantier, regulativer, personalecertifikater og andre interne dokumenter.

En digital rygsæk gør ting lettere


Vores kunde ville gerne skåne sine medarbejderes rygmuskler. Med Sitra fik kunden en digital rygsæk.

Designed by Synergi Reklamebureau Webbureau